Pracownicy Wydziału Finansowo-Budżetowego
Anna Konieczna - Skarbnik
pok. 112
tel. 134342018
Bożena Wacek - Inspektor
pok. 209
tel. 134341046
Anna Bober - Inspektor
pok. 210
tel. 133061076
Regina Sabik - Inspektor
Justyna Owsiany - Referent
pok. 211
tel. 133061077
Dawid Słowik - Inspektor
pok. 208
tel. 133061075
Anna Popławska - Referent
pok. 208
tel. 133061075
Karolina Antoń - Inspektor
pok. 209
tel. 134341046
Agnieszka Frydrych - Samodzielny Referent
pok. 209
tel. 134341046
Edyta Pytlak - Podinspektor
Kasa UM
tel. 133061079
Ewelina Szczepek - Referent
Kasa UM
tel. 133061079
Jadwiga Kuliga - Referent
Kasa PGK
tel. 13 3061062
Zadania realizowane przez Wydział Finansowo-Budżetowy:
- realizacja dochodów i wydatków budżetowych gminy,
- realizacja dochodów i wydatków budżetowych wykonywanych w ramach zadań zleconych,
- realizacja dochodów i wydatków dysponentów budżetowych gminy (Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej, Zespół Ekonomiczno-Administracyjny Szkół, Miejski Ośrodek Sportu i Rekreacji, Brzozowski Dom Kultury, Muzeum Regionalne, Biblioteka Publiczna)
- współpraca z Regionalną Izbą Obrachunkową, Urzędem Skarbowym, Izbą Skarbową, Radcą Prawnym, bankiem finansującym,
- opracowanie wymaganej sprawozdawczości finansowej w zakresie prowadzonych spraw w terminach obowiązujących,
- opracowanie projektu budżetu gminy,
- opracowanie szczegółowego podziału dochodów i wydatków budżetowych,
- opracowanie półrocznej informacji i rocznego sprawozdania z wykonania budżetu gminy,
- prowadzenie ksiegowości finansowej inwestycji z zakresu oświaty i ochrony środowiska,
- prowadzenie ksiąg inwentarzowych (materiały, środki trwałe w używaniu, środki trwałe, środki pieniężne, ksiegozbiory, wartości niematerialne i prawne,
- wydawanie zaświadczeń o zarobkach,
- prowadzenie ewidencji wynagrodzeń pracowników,
- sporządzanie list płac oraz dokonywanie rozliczeń z tytułu rozrachunków pbliczno-prawnych i odprowadzanie tych rozliczeń,
- prowadzenie ewidencji wypłaconych zasiłków rodzinnych, chorobowych oraz dokonywanie rozliczeń z ZUS, ustalenie ich wysokości do wypłaty,
- dokonywanie zgłoszeń i wyrejestrowań z ubezpieczeń społecznych i zdrowotnego, prowadzenie dokumentacji rozliczeniowej z ZUS,
- księgowanie i prowadzenie oraz planowanie funduszu socjalnego,
- dokonywanie wstępnej kontroli zgodności operacji gospodarczych i finansowych z planem finansowym,
- dokonywanie wstępnej kontroli kompletności i rzetelności dokumentów dotyczących opracowań finansowych,
- zatwierdzanie dokumentów ksiegowych do wypłaty,
- kontrasygnaty czynności prawnych powodujących powstanie zobowiązań pieniężnych.
Obsługa kas mieszczących się w siedzibie Urzędu Miejskiego w Brzozowie:
I. Przyjmowanie gotówki do kasy:
a) wpłaty zobowiązań podatkowych od:
- podatku od nieruchomości
- podatku od środków transportowych
- podatku rolnego
- podatku leśnego
- opłaty administracyjnej (tj. za sporządzenie testamentu, za wypis, wyrys z Miejscowego Planu Zagospodarowania, za wpis i dokonanie zmian we wpisie do ewidencji działalności gospodarczej)
- podatku od posiadania psów
b) czynsze,
c) dzierżawy,
d) opłaty za zarejestrowanie podatnika podatku VAT,
e) inne wpłaty z zakresu działalności urzędu
II. Pobieranie gotówki na czek z banku i dokonywanie wypłat na podstawie dowodów kasowych tj. faktury (rachunki), listy płatnicze, zaliczki, delegacje, i inne własne dowody źródłowe,
IV. Pobieranie z banku i sprzedaż znaków opłaty skarbowej,
V. Podnoszenie wartości weksli,
VI. Wypłata dodatków mieszkaniowych