2016-02-27
Pracownicy Wieloosobowego stanowiska ds. obsługi Rady Miejskiej
Tomasz Ścibor - Inspektor w Wieloosobowym stanowisku ds. obsługi Rady Miejskiej
Paweł Myćka - Inspektor w Wieloosobowym stanowisku ds. obsługi Rady Miejskiej
pok. 108
tel. 134340331
Zadania realizowane przez Wieloosobowe stanowisko ds. obsługi Rady Miejskiej
- Obsługa techniczno-administracyjna Rady Miejskiej, Przewodniczącego Rady Miejskiej oraz Komisji Rady Miejskiej, a w szczególności:
- przygotowywanie we współpracy z właściwymi merytorycznie wydziałami i samodzielnymi stanowiskami pracy materiałów dotyczących projektów uchwał Rady Miejskiej i jej Komisji oraz innych materiałów na posiedzenia i obrady tych organów,
- przygotowywanie projektów planów pracy Rady oraz Komisji Rady Miejskiej,
- podejmowanie czynności związanych z organizacją i przeprowadzaniem sesji, zebrań, posiedzeń i spotkań Rady Miejskiej i jej Komisji,
- zabezpieczenie właściwych warunków prowadzenia sesji,
- prowadzenie rejestru uchwał Rady i podejmowanie odpowiednich działań w celu ich wykonania,
- przekazywanie uchwał Rady Miejskiej do Wojewody Podkarpackiego i Regionalnej Izby Obrachunkowej w celu wykonania czynności nadzorczych oraz dla publikacji uchwał,
- opracowywanie sprawozdań i informacji z działalności Rady,
- sporządzanie protokołów z sesji Rady i posiedzeń Komisji,
- prowadzenie ewidencji udziału radnych w sesjach, przygotowywanie i zabezpieczanie terminowego doręczania zawiadomień i materiałów na sesję radnym,
- uaktualnianie i przekazywanie danych do Biuletynu Informacji Publicznej,
- wykonywanie czynności zapewniających Przewodniczącemu Rady sprawne kierowanie pracami Rady,
- ewidencja i obsługa korespondencji kierowanej do Rady,
- gromadzenie i przechowywanie oświadczeń majątkowych radnych.
- Współpraca przy organizowaniu na zlecenie Burmistrza, w uzgodnieniu z sołtysami, zebrań wiejskich w sołectwach, zarządów osiedli i gromadzenie protokołów z tych zebrań.
- Współpraca przy prowadzeniu rejestru wniosków, zapytań i interpelacji składanych przez radnych.
- Pomoc przy organizacji wyborów ławników do sądów powszechnych.
- Wykonywanie innych czynności zleconych przez Przewodniczącego Rady Miejskiej, Burmistrza Brzozowa i Sekretarza Gminy.