DRUKUJ
2016-02-27

Pracownicy Wydziału IF

Marcin Chudzikiewicz -  Naczelnik Wydziału Inwestycji i Funduszy Pomocowych

tel.134341038

1. Organizowanie i koordynowanie pracy Wydziału Inwestycji i Funduszy Pomocowych a w szczególności:

  • ustalanie szczegółowych zakresów czynności oraz teczek spraw załatwianych na poszczególnych stanowiskach Wydziału,
  • analiza otrzymanych dokumentów (spraw) przekazanych do załatwienia przez Wydział oraz ustalanie terminu, sposobu i kolejności ich załatwienia,
  • wyznaczanie stanowisk, które rozpatrują (załatwiają) daną sprawę,
  • kontrola sposobu i terminu załatwiania spraw na poszczególnych stanowiskach Wydziału.

 

2. Merytoryczna kontrola dokumentów dotyczących robót, dostaw i usług realizowanych przez Wydział Inwestycji i Funduszy Pomocowych

 

3. Przedstawianie Burmistrzowi, Skarbnikowi Gminy opracowanych wniosków aplikacyjnych celem ich oceny i zatwierdzenia

 

4. Sprawdzanie pod względem merytorycznym kontraktów i umów o dofinansowanie

 

5. Monitorowanie zaawansowania realizacji poszczególnych projektów, zadań inwestycyjnych oraz stopnia osiągania założonych wskaźników

 

6. Analiza rocznych i wieloletnich planów inwestycyjnych oraz analiza innych dokumentów programowych Gminy pod kątem ubiegania się o dofinansowanie inwestycji gminnych ze środków zewnętrznych

 

7. Inicjowanie, organizowanie i przewodniczenie spotkaniom i naradom w sprawie sposobu, terminu i jakości realizacji robót, dostaw i usług

 

Tomasz Kwiatkowski - Inspektor

 

tel.133061050

 

I . W zakresie spraw związanych z przygotowaniem inwestycji gminnych do realizacji:

 

Uzyskiwanie: decyzji o warunkach zabudowy:

  • decyzji lokalizacyjnych celu publicznego
  • decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach zgody na realizację przedsięwzięcia
  • projektów budowlanych i projektów wykonawczych
  • raportów oddziaływania projektowanych inwestycji na środowisko
  • pozwoleń na budowę/zgłoszeń robót budowlanych dla inwestycji gminnych

 

II. Z zakresu spraw związanych z działalnością Społecznych Komitetów

Budowy Kanalizacji Sanitarnych i Oczyszczalni Ścieków:

 

1.Rozliczanie wkładów finansowych i rzeczowych wniesionych przez Członków SKBKS i OŚ w ramach umów zawartych pomiędzy Gminą a Zarządem Społecznego Komitetu Budowy Kanalizacji Sanitarnych i Oczyszczalni Ścieków Komunalnych

 

Adam Florek - Inspektor

Piotr Wojnar - Inspektor

 

tel.133061050

 

Sprawy związane z realizacją inwestycji gminnych:

 

 

1. Zawiadamianie organu nadzoru budowlanego o terminie rozpoczęcia robót.

 

2. Przedkładanie w/w organowi oświadczenia o przyjęciu obowiązków kierownika budowy i oświadczenia o przyjęciu obowiązków inspektora nadzoru (jeżeli taki obowiązek został nałożony).

 

3. Przekazywanie wykonawcy placu budowy i dziennika budowy.

 

4. Wskazywanie wykonawcy robót linii zabudowy i reperu roboczego, miejsca poboru wody i energii dla celów placu budowy i realizacji inwestycji.

 

5. Załatwianie innych spraw związanych z realizacją inwestycji gminnych, a w szczególności:

  • sprawdzanie jakości wykonywanych robót budowlanych i instalacyjnych na inwestycjach dla których nie ustanowiono inspektora nadzoru inwestorskiego,
  • żądanie od wykonawcy poprawnego wykonywania robót, a także wstrzymywania dalszych robót w przypadku, gdy ich kontynuowanie mogłoby wywoływać zagrożenie lub spowodować niedopuszczalną niezgodność z projektem lub pozwoleniem na budowę,
  • sprawdzanie kosztorysów za wykonane roboty budowlane, dla których nie zachodzi konieczność ustanowienia inspektora nadzoru budowlanego oraz merytoryczna kontrola i opisywanie rachunków i faktur za roboty i dostawy inwestycyjne,
  • przygotowanie i udział w czynnościach odbioru gotowych obiektów budowlanych i przekazywanie ich do użytku,
  • opracowywanie w oparciu o dokumenty powykonawcze końcowych rzeczowo – finansowych rozliczeń inwestycji gminnych i przekazywanie ich wraz z dokumentacją powykonawczą do Wydziału Gospodarki Nieruchomościami i Infrastruktury oraz do Wydziału Finansowo – Budżetowego,
  • sporządzanie informacji i sprawozdawczości z zakresu załatwianych spraw.

 

Danuta Szymańska – Błahut – Inspektor

Grzegorz Wojtowicz – Inspektor

Piotr Szelast – Inspektor

 

tel.133061066

 

1. Bieżące gromadzenie informacji, zasad i regulaminów dotyczących możliwości pozyskania środków na zadania gminne z funduszy zewnętrznych (krajowych i Unijnych oraz dodatkowych instrumentów pomocy zagranicznej (min. Norweski Mechanizm Finansowy Mechanizm Finansowy EOG, Fundusz Szwajcarski).

 

2. Analiza rocznych i wieloletnich planów inwestycyjnych oraz innych dokumentów programowych gminy i sporządzanie wniosków i aplikacji o dofinansowanie inwestycji gminnych ze środków zewnętrznych.

 

3. Współpraca i pomoc w przygotowywaniu wniosków i aplikacji przez jednostki gminy dla projektów przewidzianych do dofinansowania.

 

4. Gromadzenie, analizowanie i weryfikowanie informacji dotyczących sporządzonych i dofinansowanych projektów, przygotowywanie odpowiedzi instytucjom wdrażającym (administrowanie projektem).

 

5. Przechowywanie wniosków wraz z załącznikami oraz innych dokumentów związanych z oceną wniosków o dofinansowanie inwestycji gminnych ze środków Unijnych i krajowych.

 

6. Monitorowanie zaawansowania realizacji poszczególnych projektów oraz osiągania założonych w nich wskaźników.

 

7. Przygotowywanie sprawozdań zbiorczych i przesyłanie ich do właściwych jednostek.

 

8. Sporządzanie wniosków o płatność i uaktualnienie harmonogramu płatności dla projektów prowadzonych przez Urząd Miejski.

 

9. Opracowywanie materiałów promocyjnych dotyczących dofinansowanych projektów w tym informacji na stronę internetową gminy.