DRUKUJ
2016-01-09

Referat Podatków

Pracownicy Referatu Podatków

Dorota Folta - Kierownik Referatu

pok. 207

tel. 13 3061078

e-mail: podatki@brzozow.pl

  1. Nadzór nad realizacją zadań Referatu Podatków
  2. Prowadzenie zagadnień wynikających z przepisów ustawy o podatku rolnym, leśnym oraz ustawy o podatkach i opłatach lokalnych dotyczących  sołectwa Zmiennica, a w szczególności:
  • wymiaru, księgowości i ewidencji obowiązującej sprawozdawczości w tym zakresie, na podstawie ustalonej przez Ministra Finansów instrukcji w sprawie prowadzenia rachunkowości podatków i opłat lokalnych,
  • rozliczanie i kontrola rachunkowa inkasentów,
  • prowadzenie ewidencji inkasa,
  • sporządzanie upomnień i tytułów wykonawczych,
  • wprowadzanie zmian geodezyjnych do komputerowej bazy danych,
  • prowadzenie postępowania podatkowego w zakresie udzielania ulg tj. umarzania zaległości podatkowych, rozkładania na raty zaległości podatkowych, odraczanie terminów płatności (gromadzenie materiału dowodowego i wydawanie decyzji  w sprawie),
  • przenoszenie odpowiedzialności podatkowej na osoby trzecie,
  • prowadzenie rejestru podań i odwołań oraz ich załatwianie,
  1. Wydawanie zaświadczeń o niezaleganiu w podatkach.
  2. Załatwianie spraw bieżących i przyjmowanie stron.

 

Ewelina Wydrzyńska-Olejko - Inspektor

pok. 206

tel. 13 4341076

  1. Prowadzenie zagadnień wynikających z przepisów ustawy o podatku rolnym, leśnym oraz ustawy o podatkach i opłatach lokalnych dotyczących sołectw Humniska i Humniska Skrzyżowanie,
    a w szczególności:
  • wymiaru, księgowości i ewidencji obowiązującej sprawozdawczości w tym zakresie, na podstawie ustalonej przez Ministra Finansów instrukcji w sprawie prowadzenia rachunkowości podatków i opłat lokalnych,
  • rozliczanie i kontrola rachunkowa inkasentów,
  • prowadzenie ewidencji inkasa,
  • sporządzanie upomnień i tytułów wykonawczych,
  • wprowadzanie zmian geodezyjnych do komputerowej bazy danych,
  • prowadzenie postępowania podatkowego w zakresie udzielania ulg tj. umarzania zaległości podatkowych, rozkładania na raty zaległości podatkowych, odraczanie terminów płatności (gromadzenie materiału dowodowego i wydawanie decyzji  w sprawie),
  • przenoszenie odpowiedzialności podatkowej na osoby trzecie,
  1. Wydawanie zaświadczeń o niezaleganiu w podatkach.
  2. Załatwianie spraw bieżących i przyjmowanie stron.

 

Ewelina Słowik - Inspektor

pok. 206

tel. 13 4341076

  1. Prowadzenie zagadnień w zakresie podatku od nieruchomości, rolnego i leśnego od osób prawnych, a w szczególności:
  • ewidencji deklaracji w sprawie podatku od nieruchomości, podatku rolnego i leśnego,
  • wystawianie upomnień i tytułów wykonawczych,
  • prowadzenie postępowania podatkowego w zakresie udzielania ulg: umarzania zaległości podatkowych, rozkładania na raty, odraczania terminów płatności (zbierania materiałów dowodowego, wydania decyzji).
  1. Wydawania zaświadczeń osobom prawnym o niezaleganiu w podatkach lub stwierdzających stan zaległości.
  2. Sporządzanie sprawozdań w zakresie udzielania osobom fizycznym i prawnym pomocy publicznej.
  3. Prowadzenie podatku od środków transportowych.
  4. Prowadzenie zagadnień związanych z rozliczaniem opłaty targowej.
  5. Prowadzenie zagadnień wynikających z przepisów ustawy o podatku rolnym, leśnym oraz ustawy o podatkach i opłatach lokalnych dotyczących  sołectwa Przysietnica, a w szczególności:
  • wymiaru, księgowości i ewidencji obowiązującej sprawozdawczości w tym zakresie, na podstawie ustalonej przez Ministra Finansów instrukcji w sprawie prowadzenia rachunkowości podatków i opłat lokalnych,
  • rozliczanie i kontrola rachunkowa inkasentów,
  • prowadzenie ewidencji inkasa,
  • sporządzanie upomnień i tytułów wykonawczych,
  • wprowadzanie zmian geodezyjnych do komputerowej bazy danych,
  • prowadzenie postępowania podatkowego w zakresie udzielania ulg tj. umarzania zaległości podatkowych, rozkładania na raty zaległości podatkowych, odraczanie terminów płatności (gromadzenie materiału dowodowego i wydawanie decyzji   w sprawie),
  • przenoszenie odpowiedzialności podatkowej na osoby trzecie,

 

Agnieszka Kurcoń - Inspektor

pok. 206

tel. 13 4341076

  1. Prowadzenie zagadnień wynikających z przepisów ustawy o podatku rolnym, leśnym oraz ustawy o podatkach i opłatach lokalnych dotyczących   sołectw: Grabownica Starzeńska i Górki,
    a w szczególności:
  • wymiaru, księgowości i ewidencji obowiązującej sprawozdawczości w tym zakresie, na podstawie ustalonej przez Ministra Finansów instrukcji w sprawie prowadzenia rachunkowości podatków i opłat lokalnych,
  • rozliczanie i kontrola rachunkowa inkasentów,
  • prowadzenie ewidencji inkasa,
  • sporządzanie upomnień i tytułów wykonawczych,
  • wprowadzanie zmian geodezyjnych do komputerowej bazy danych,
  • prowadzenie postępowania podatkowego w zakresie udzielania ulg tj. umarzania zaległości podatkowych, rozkładania na raty zaległości podatkowych, odraczanie terminów płatności (gromadzenie materiału dowodowego i wydawanie decyzji  w sprawie),
  • przenoszenie odpowiedzialności podatkowej na osoby trzecie,
  1. Wydawanie zaświadczeń o niezaleganiu w podatkach.
  2. Załatwianie spraw bieżących i przyjmowanie stron.

 

Joanna Nieckarz - Inspektor

pok. 206

tel. 13 4341076

 

Dominika Wójcik - Inspektor 

pok. 205

tel. 13 3061126

  1. Prowadzenie zagadnień wynikających z przepisów ustawy o podatku rolnym, leśnym oraz ustawy o podatkach i opłatach lokalnych dotyczących  sołectw: Stara Wieś i Turze Pole, a w szczególności:
  • wymiaru, księgowości i ewidencji obowiązującej sprawozdawczości w tym zakresie, na podstawie ustalonej przez Ministra Finansów instrukcji w sprawie prowadzenia rachunkowości podatków i opłat lokalnych,
  • rozliczanie i kontrola rachunkowa inkasentów,
  • prowadzenie ewidencji inkasa,
  • sporządzanie upomnień i tytułów wykonawczych,
  • wprowadzanie zmian geodezyjnych do komputerowej bazy danych,
  • prowadzenie postępowania podatkowego w zakresie udzielania ulg tj. umarzania zaległości podatkowych, rozkładania na raty zaległości podatkowych, odraczanie terminów płatności (gromadzenie materiału dowodowego i wydawanie decyzji   w sprawie),
  • przenoszenie odpowiedzialności podatkowej na osoby trzecie,
  1. Wydawanie zaświadczeń: o stanie majątkowym, o pracy w indywidualnym gospodarstwie rolnym, o niezaleganiu w podatkach.
  2. Prowadzenie spraw związanych ze zwrotem podatku akcyzowego zawartego w cenie oleju napędowego.
  3. Załatwianie spraw bieżących i przyjmowanie stron.

 

Monika Gazdowicz - Inspektor

pok. 205

tel. 13 3061073

  1. Prowadzenie zagadnień wynikających z przepisów ustawy o podatku rolnym, leśnym oraz ustawy o podatkach i opłatach lokalnych dotyczących  miasta Brzozów,  a w szczególności:
  • wymiaru, księgowości i ewidencji obowiązującej sprawozdawczości w tym zakresie, na podstawie ustalonej przez Ministra Finansów instrukcji w sprawie prowadzenia rachunkowości podatków i opłat lokalnych,
  • sporządzanie upomnień i tytułów wykonawczych,
  • wprowadzanie zmian geodezyjnych do komputerowej bazy danych,
  • prowadzenie postępowania podatkowego w zakresie udzielania ulg tj. umarzania zaległości podatkowych, rozkładania na raty zaległości podatkowych, odraczanie terminów płatności (gromadzenie materiału dowodowego i wydawanie decyzji w sprawie),
  • przenoszenie odpowiedzialności podatkowej na osoby trzecie,
  1. Wydawanie zaświadczeń: o stanie majątkowym, o pracy w indywidualnym gospodarstwie rolnym, o niezaleganiu w podatkach.
  2. Załatwianie spraw bieżących i przyjmowanie stron.