DRUKUJ
2016-01-09
Referat Podatków
Pracownicy Referatu Podatków
Dorota Folta - Kierownik Referatu
pok. 207
tel. 13 3061078
e-mail: podatki@brzozow.pl
- Nadzór nad realizacją zadań Referatu Podatków
- Prowadzenie zagadnień wynikających z przepisów ustawy o podatku rolnym, leśnym oraz ustawy o podatkach i opłatach lokalnych dotyczących sołectwa Zmiennica, a w szczególności:
- wymiaru, księgowości i ewidencji obowiązującej sprawozdawczości w tym zakresie, na podstawie ustalonej przez Ministra Finansów instrukcji w sprawie prowadzenia rachunkowości podatków i opłat lokalnych,
- rozliczanie i kontrola rachunkowa inkasentów,
- prowadzenie ewidencji inkasa,
- sporządzanie upomnień i tytułów wykonawczych,
- wprowadzanie zmian geodezyjnych do komputerowej bazy danych,
- prowadzenie postępowania podatkowego w zakresie udzielania ulg tj. umarzania zaległości podatkowych, rozkładania na raty zaległości podatkowych, odraczanie terminów płatności (gromadzenie materiału dowodowego i wydawanie decyzji w sprawie),
- przenoszenie odpowiedzialności podatkowej na osoby trzecie,
- prowadzenie rejestru podań i odwołań oraz ich załatwianie,
- Wydawanie zaświadczeń o niezaleganiu w podatkach.
- Załatwianie spraw bieżących i przyjmowanie stron.
Ewelina Wydrzyńska-Olejko - Inspektor
pok. 206
tel. 13 4341076
- Prowadzenie zagadnień wynikających z przepisów ustawy o podatku rolnym, leśnym oraz ustawy o podatkach i opłatach lokalnych dotyczących sołectw Humniska i Humniska Skrzyżowanie,
a w szczególności:
- wymiaru, księgowości i ewidencji obowiązującej sprawozdawczości w tym zakresie, na podstawie ustalonej przez Ministra Finansów instrukcji w sprawie prowadzenia rachunkowości podatków i opłat lokalnych,
- rozliczanie i kontrola rachunkowa inkasentów,
- prowadzenie ewidencji inkasa,
- sporządzanie upomnień i tytułów wykonawczych,
- wprowadzanie zmian geodezyjnych do komputerowej bazy danych,
- prowadzenie postępowania podatkowego w zakresie udzielania ulg tj. umarzania zaległości podatkowych, rozkładania na raty zaległości podatkowych, odraczanie terminów płatności (gromadzenie materiału dowodowego i wydawanie decyzji w sprawie),
- przenoszenie odpowiedzialności podatkowej na osoby trzecie,
- Wydawanie zaświadczeń o niezaleganiu w podatkach.
- Załatwianie spraw bieżących i przyjmowanie stron.
Ewelina Słowik - Inspektor
pok. 206
tel. 13 4341076
- Prowadzenie zagadnień w zakresie podatku od nieruchomości, rolnego i leśnego od osób prawnych, a w szczególności:
- ewidencji deklaracji w sprawie podatku od nieruchomości, podatku rolnego i leśnego,
- wystawianie upomnień i tytułów wykonawczych,
- prowadzenie postępowania podatkowego w zakresie udzielania ulg: umarzania zaległości podatkowych, rozkładania na raty, odraczania terminów płatności (zbierania materiałów dowodowego, wydania decyzji).
- Wydawania zaświadczeń osobom prawnym o niezaleganiu w podatkach lub stwierdzających stan zaległości.
- Sporządzanie sprawozdań w zakresie udzielania osobom fizycznym i prawnym pomocy publicznej.
- Prowadzenie podatku od środków transportowych.
- Prowadzenie zagadnień związanych z rozliczaniem opłaty targowej.
- Prowadzenie zagadnień wynikających z przepisów ustawy o podatku rolnym, leśnym oraz ustawy o podatkach i opłatach lokalnych dotyczących sołectwa Przysietnica, a w szczególności:
- wymiaru, księgowości i ewidencji obowiązującej sprawozdawczości w tym zakresie, na podstawie ustalonej przez Ministra Finansów instrukcji w sprawie prowadzenia rachunkowości podatków i opłat lokalnych,
- rozliczanie i kontrola rachunkowa inkasentów,
- prowadzenie ewidencji inkasa,
- sporządzanie upomnień i tytułów wykonawczych,
- wprowadzanie zmian geodezyjnych do komputerowej bazy danych,
- prowadzenie postępowania podatkowego w zakresie udzielania ulg tj. umarzania zaległości podatkowych, rozkładania na raty zaległości podatkowych, odraczanie terminów płatności (gromadzenie materiału dowodowego i wydawanie decyzji w sprawie),
- przenoszenie odpowiedzialności podatkowej na osoby trzecie,
Agnieszka Kurcoń - Inspektor
pok. 206
tel. 13 4341076
- Prowadzenie zagadnień wynikających z przepisów ustawy o podatku rolnym, leśnym oraz ustawy o podatkach i opłatach lokalnych dotyczących sołectw: Grabownica Starzeńska i Górki,
a w szczególności:
- wymiaru, księgowości i ewidencji obowiązującej sprawozdawczości w tym zakresie, na podstawie ustalonej przez Ministra Finansów instrukcji w sprawie prowadzenia rachunkowości podatków i opłat lokalnych,
- rozliczanie i kontrola rachunkowa inkasentów,
- prowadzenie ewidencji inkasa,
- sporządzanie upomnień i tytułów wykonawczych,
- wprowadzanie zmian geodezyjnych do komputerowej bazy danych,
- prowadzenie postępowania podatkowego w zakresie udzielania ulg tj. umarzania zaległości podatkowych, rozkładania na raty zaległości podatkowych, odraczanie terminów płatności (gromadzenie materiału dowodowego i wydawanie decyzji w sprawie),
- przenoszenie odpowiedzialności podatkowej na osoby trzecie,
- Wydawanie zaświadczeń o niezaleganiu w podatkach.
- Załatwianie spraw bieżących i przyjmowanie stron.
Joanna Nieckarz - Inspektor
pok. 206
tel. 13 4341076
Dominika Wójcik - Inspektor
pok. 205
tel. 13 3061126
- Prowadzenie zagadnień wynikających z przepisów ustawy o podatku rolnym, leśnym oraz ustawy o podatkach i opłatach lokalnych dotyczących sołectw: Stara Wieś i Turze Pole, a w szczególności:
- wymiaru, księgowości i ewidencji obowiązującej sprawozdawczości w tym zakresie, na podstawie ustalonej przez Ministra Finansów instrukcji w sprawie prowadzenia rachunkowości podatków i opłat lokalnych,
- rozliczanie i kontrola rachunkowa inkasentów,
- prowadzenie ewidencji inkasa,
- sporządzanie upomnień i tytułów wykonawczych,
- wprowadzanie zmian geodezyjnych do komputerowej bazy danych,
- prowadzenie postępowania podatkowego w zakresie udzielania ulg tj. umarzania zaległości podatkowych, rozkładania na raty zaległości podatkowych, odraczanie terminów płatności (gromadzenie materiału dowodowego i wydawanie decyzji w sprawie),
- przenoszenie odpowiedzialności podatkowej na osoby trzecie,
- Wydawanie zaświadczeń: o stanie majątkowym, o pracy w indywidualnym gospodarstwie rolnym, o niezaleganiu w podatkach.
- Prowadzenie spraw związanych ze zwrotem podatku akcyzowego zawartego w cenie oleju napędowego.
- Załatwianie spraw bieżących i przyjmowanie stron.
Monika Gazdowicz - Inspektor
pok. 205
tel. 13 3061073
- Prowadzenie zagadnień wynikających z przepisów ustawy o podatku rolnym, leśnym oraz ustawy o podatkach i opłatach lokalnych dotyczących miasta Brzozów, a w szczególności:
- wymiaru, księgowości i ewidencji obowiązującej sprawozdawczości w tym zakresie, na podstawie ustalonej przez Ministra Finansów instrukcji w sprawie prowadzenia rachunkowości podatków i opłat lokalnych,
- sporządzanie upomnień i tytułów wykonawczych,
- wprowadzanie zmian geodezyjnych do komputerowej bazy danych,
- prowadzenie postępowania podatkowego w zakresie udzielania ulg tj. umarzania zaległości podatkowych, rozkładania na raty zaległości podatkowych, odraczanie terminów płatności (gromadzenie materiału dowodowego i wydawanie decyzji w sprawie),
- przenoszenie odpowiedzialności podatkowej na osoby trzecie,
- Wydawanie zaświadczeń: o stanie majątkowym, o pracy w indywidualnym gospodarstwie rolnym, o niezaleganiu w podatkach.
- Załatwianie spraw bieżących i przyjmowanie stron.